Sider

torsdag den 17. januar 2013

Flere projekter i januar

Bird divider
Det er at rydde op i gamle sager, som fylder i mit hus.
Det tager lang tid, da jeg er en samler, der ikke kan nænne at smide ting og sager ud.
Papirer, madopskrifter, stof og garn er blot noget af det.
snowflakes
Jeg fik denne bog i julegave:
VBK

og siden nytår har jeg fulgt madplanen og opskrifterne nøjagtigt
Det tager ret megen tid at følge, da der er en del nye principper, som jeg ikke har fulgt før.
Det er mad, der smager så godt, og den mætter, så jeg ikke har været fristet til ekstra.
Nu er jeg spændt på, hvilket resultat det giver, for jeg har sat vægten væk. bird-01

1 kommentar:

Havets Sus sagde ...

Flot Vibeke!! <3
Det skal mætte og når det gør det så spiser man ofte ikke det forkerte.

Det er super godt gået og jeg ønsker dig held og lykke med din nye plan.

Stort knus <3
Birgitte

Send en kommentar